Előkészítés
Időpont | Program |
---|---|
9:00-től | Zoom felület megnyílik az online résztvevőknek |
9:00-től | Jelenlét regisztráció és büfé nyit Makón a konferencián személyesen résztvevőknek |
9:30 | Technikai információk: Fordítóberendezés működtetése helyben; Fordítást hogyan lehet igénybe venni zoomon |
Konferencia
Időpont | Program | Információ |
---|---|---|
9:40 | Mi a Pozitív Fegyelmezés modell válasza arra a kihívásra, amit a most felnövekvő generáció tanítása jelent? | Ebben az előadásban megtudhatja, hogyan a motivációkutatás miként támasztja alá a Pozitív Fegyelmezés modellt, utat mutatva korunk oktatási kihívásainak kezelésére. |
9:50 | Videós interjú Jane Nelsennel | Egy rövid videóüzenet Dr. Jane Nelsentől, a Pozitív Fegyelmezés alapítójától |
10:00 | A Pozitív Fegyelmezés egy utópisztikus elképzelés vagy egy idea? | Ebben az előadásban Olivier Sorel a Pozitív Fegyelmezés modell alapelveit vázolja fel - a gyermekek fejlődésével és egészségével kapcsolatos újabb kutatási eredmények fényében. |
10:45 | Az iskola értékrendje és a Pozitív Fegyelmezés modell hogyan találkozott | A Pozitív Fegyelmezés modell hatott-e iskolánk addigi értékrendjére, szokásrendszerére? Miben támogatta és volt-e, ahol összeütközött vele? Mi mozgatott minket abban, hogy ezt a projektet megvalósítsuk iskoláinkban? We will hear short presentations from the Portuguese, Polish and Hungarian schools. |
11:00 | Kávészünet | |
11:30 | Pozitív Fegyelmezés a gyakorlatban | Nadine Pozitív Fegyelmezés eszközöket mutat be - olyan élményszerűen és gyakorlatias módon, hogy azokat Ön közvetlenül alkalmazhatja a saját iskolájában/óvodájában. Felfedezheti, hogyan működik az agy, és konkrét kommunikációs eszközökkel hogyan taníthat diákjainak értékes életvezetési készségeket. |
12:30 | A diákok és a tanárok meglátásai a Pozitív Fegyelmezés iskoláikra gyakorolt hatásairól T-Tudok Tudásmenedzsment és Oktatáskutató Központ Zrt. | Ebben az előadásban áttekintést kívánunk nyújtani arról, hogy a kutatási eredményeink alapján a diákok és a tanárok hogyan élték meg és értékelték a Pozitív Fegyelmezés modell bevezetését. Széles körű adatokat gyűjtöttünk a diákok meglátásairól; arról, hogy hol érezték a program hatását, és milyen változásokat tapasztaltak tanáraiknál. Hasonlóképpen, feltártuk a tanárok nézőpontját saját tapasztalataikról; arról, hogy mit találtak hatékonynak vagy kihívásnak, és milyen fejlődést észleltek a diákjaiknál. Az előadás bemutatja a kvantitatív eredményeket és az interjúkból származó kvalitatív meglátásokat. |
13:00 | Eligazítás a délutáni választható foglalkozásokkal kapcsolatban | Nadine Gaudin |
13:15 | Ebédszünet | Helyben szendvicsebédet szolgálunk fel. |
14:30 | Választható foglalkozások | Ebben az egy órás blokkban 5 helyszín közül lehet egyet választani. A linkre kattintva tájékozódhat az A, B, C, D és E jelű termekben zajló foglalkozásokról. |
15:30 | Szünet | |
15:50 | „AHA élményeink” Moderátor: Nadine Gaudin | Hat iskola beszámolója a Pozitív Fegyelmezés európai iskolákban projekt alatt tett felfedezéseikről.
|
16:45 | A konferencia értékelése és bezárása |